Diana hercegnő tragédiájáról vallott Harry herceg! Megható,milyen őszintén beszél!


Harry herceg egy dokumentumfilm kedvéért adott interjút, amelyben elárulta, milyen hatással volt az életére édesanyja tragikus halála. Megható, milyen őszinteséggel beszélt!

A 32 éves Harry herceg még kisfiú volt, amikor édesanyja, az imádott Diana hercegnő halálos autó balesetet szenvedett egy párizsi aluljáróban.

 A herceget nagyon megrázta anyukája váratlan halála, egy nemrég készült dokumentumfilmben elárulta, a mai napig nem sikerült feldolgoznia a tragédiát. 



"Soha nem békéltem meg igazán azzal, ami történt, szóval nagyon sok érzelmet temettem el magamban, nagyon meghatározó része ez az életemnek, de egyszerűen nem akartam erre gondolni. (...)

 Sokáig a homokba dugtam a fejem és hagytam, hogy a körülöttem lévő dolgok ízekre szedjenek. Harcoltam a rendszer ellen. Egyszerűen nem akartam az lenni, aki vagyok. Az anyukám nagyon-nagyon kiskoromban halt meg és én nem akartam ebben a helyzetben lenni" - mondta Harry herceg a vele készült beszélgetés során. 


Az édesanyját szeretné büszkévé tenni!!! 


Harry herceg 2004-ben érezte először, hogy itt az ideje valami olyat tenni, amire az édesanyja is büszke lenne, ezért fogott jótékonykodásba. Mivel a herceg szenvedélyesen szereti Afrikát, nem csoda, hogy itteni embereknek szeretett volna segíteni. Az egyik legszegényebb országot támogatja a kontinensen, Lesothóba minden évben ellátogat.

Programját Prince Harry in Africa néven ismerik. Ebben az országban a népesség 23% HIV-fertőzött, a gyerekek egyharmada pedig árva. 


"Egyszerűen szeretem Afrikát és remélem ez sohasem fog elmúlni. Talán majd a gyermekeim is követnek ezen az úton" - tette hozzá Harry. 

A HIV elleni küzdelemben egyébként Diana hercegnő régi barátja, Elton John van segítségére, aki azt mondja, Harry herceg legalább olyan szeretetreméltó, mint amilyen az anyukája volt.

Osszátok meg,hogy mindenkihez eljusson!
Diana hercegnő tragédiájáról vallott Harry herceg! Megható,milyen őszintén beszél! Diana hercegnő tragédiájáról vallott Harry herceg! Megható,milyen őszintén beszél! Reviewed by Tanito on 9:00 Rating: 5